Διαθέσιμοι τρόποι παραλαβής προϊόντων από την electrotools
  • Παραλαβή από το κατάστημα

    Μπορείτε να να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημα για την παραλαβή της παραγγελίας σας, γλυτώνοντας τα έξοδα αποστολής. Η εξόφληση του ποσού της παραγγελίας μπορεί να γίνει είτε μέσω ενός από τους τρόπους προ-πληρωμής που διαθέτουμε (τραπεζική κατάθεση, κάρτες) ή στο ταμείο του καταστήματος, με μετρητά ή με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
    Σημείωση: Καλό είναι, είτε να έχετε τοποθετήσει την παραγγελία σας μέσω της διαδικασίας του website πριν μας επισκεφτείτε, ή έστω να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας για έλεγχο στοκ και δέσμευση των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, ώστε να εξασφαλιστεί η διαθεσιμότητά τους την στιγμή της παραλαβής.

  • ΕΛ.ΤΑ. - Courier

    ΕΛΤΑ Courier
    Μετά από ειδική συμφωνία που έχουμε κάνει με τα ΕΛΤΑ Courier, σας παρέχουμε γρήγορη εξυπηρέτηση σε χαμηλές τιμές μεταφορικών. Κάντε κλικ στο λογότυπο των ΕΛΤΑ Courier, για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κόστος αποστολής. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται κατ' οίκον σχεδόν σε όλους τους τόπους προορισμού εντός Ελλάδας. Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις, που κάποια περιοχή θεωρείται δυσπρόσιτη και η παράδοση κατ' οίκον δεν είναι εφικτή, η παραλαβή γίνεται από το κοντινότερο ταχυδρομείο. Ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι 1 με 2 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον τόπο προορισμού και την ημέρα/ώρα που τοποθετήθηκε η παραγγελία.

  • Courier - Γενική Ταχυδρομική

    Γενική Ταχυδρομική
    Μετά από ειδική συμφωνία που έχουμε κάνει με την Γενική Ταχυδρομική, σας παρέχουμε γρήγορη εξυπηρέτηση σε χαμηλές τιμές μεταφορικών. Κάντε κλικ στο λογότυπο της Γενικής Ταχυδρομικής, για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κόστος αποστολής. Για αποστολές με πληρωμή μέσω αντικαταβολής, καμία περιοχή δεν θεωρείται δυσπρόσιτη. Ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι 1 με 2 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον τόπο προορισμού και την ημέρα/ώρα που τοποθετήθηκε η παραγγελία.

  • ΕΛ.ΤΑ. (Ταχυδρομείο)

    ΕΛ.ΤΑ.
    Οι χρεώσεις ισχύουν για όλη την Ελλάδα και η παραλαβή γίνεται από το ταχυδρομικό κατάστημα που είναι πλησιέστερο στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Καμία περιοχή δεν θεωρείται δυσπρόσιτη. Ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι από 1 έως και 5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον τόπο προορισμού και την ημέρα/ώρα που τοποθετήθηκε η παραγγελία.

  • Άλλοι τρόποι αποστολής

    Σε περίπτωση που προτιμάτε να γίνει η αποστολή με κάποιον τρόπο άλλον από αυτούς που περιγράφονται πιο πάνω, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συνεννοηθούμε για την μεταφορά. Οι εναλλακτικοί τρόποι αποστολής μπορεί να είναι κάποια courier δικής σας επιλογής ή -σε κάποιες περιπτώσεις- αποστολή με μεταφορική εταιρεία. Και στις δύο περιπτώσεις βέβαια, η αποστολή θα γίνει με χρέωση παραλήπτη, η δε εξόφληση θα πρέπει να γίνει προκαταβολικά είτε με τραπεζική κατάθεση ή μέσω PayPal και όχι με αντικαταβολή.

Γενικές πληροφορίες

  • Κόστος μεταφορικών
    Το συνολικό κόστος των μεταφορικών στις αποστολές εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:
    1. Βάρος (πραγματικό ή ογκομετρικό) προϊόντων
    2. Τρόπος αποστολής (ταχυδρομείο ή courier)
    Στην "Σύνοψη παραγγελίας", δηλαδή στο τελικό στάδιο πριν την ολοκλήρωσή της, εμφανίζονται όλες οι επιλογές που έχετε για την αποστολή και την εξόφληση της παραγγελίας σας. Εκεί, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τον συνδυασμό μεταφοράς/πληρωμής που σας βολεύει καλύτερα και στη συνέχεια να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Για παραγγελίες που ξεπερνούν τα 25 κιλά σε βάρος, πραγματικό ή ογκομετρικό, το σύστημα δεν θα υπολογίσει μεταφορικά και θα σας ενημερώσει ότι πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση μαζί μας για την μεταφορά.

  • Τόποι προορισμού
    Αποστολές εκτελούνται σε οποιονδήποτε προορισμό εντός της Ελλάδας. Εάν επιλέξετε την μεταφορά μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και πληρωμή άλλη εκτός από αντικαταβολή, καλό είναι να ελέγξετε πρώτα αν η περιοχή σας ανήκει στις λεγόμενες "δυσπρόσιτες περιοχές". Σε αυτήν την περίπτωση, η παραλαβή θα πρέπει να γίνει από εσάς από το κοντινότερο, βάσει της διεύθυνσης που έχετε δηλώσει, σημείο εξυπηρέτησης της Γενικής Ταχυδρομικής.

  • Ταχύτητα εκτέλεσης αποστολής και εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
    Από την στιγμή που θα παραδώσουμε την παραγγελία σας στον μεταφορέα που έχετε επιλέξει, ο χρόνος παραλαβής της εξαρτάται πλέον από αυτόν. Υπάρχει η δυνατότητα να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της αποστολής και να εντοπίσετε πού βρίσκονται τα προϊόντα σας, χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο και τον κωδικό που θα παραλάβετε στο ενημερωτικό e-mail θα συνοδεύει την παραγγελία σας. Η εκτέλεση της αποστολής, σε συνάρτηση με την ώρα τοποθέτησης παραγγελίας και τον επιλεγμένο μεταφορέα έχει ως εξής:
    • Αποστολές με courier (Γενική Ταχυδρομική ή ΕΛΤΑ Courier)
      Η αποστολές των προϊόντων εκτελούνται αυθημερόν, εφόσον η παραγγελία έχει τοποθετηθεί σε εργάσιμη ημέρα έως και τις 15:00 από Δευτέρα έως και Παρασκευή ή έως τις 11:00πμ για το Σάββατο. Σε διαφορετική περίπτωση, η αποστολή θα εκτελεστεί την επόμενη εργάσιμη. Η παράδοση συνήθως γίνεται 1 με 2 εργάσιμες από την ημερομηνία αποστολής, ανάλογα με τον τόπο προορισμού.
    • Αποστολές μέσω ταχυδρομείου (ΕΛΤΑ)
      Για να αποσταλεί μία παραγγελία αυθημερόν, θα πρέπει να έχει τοποθετηθεί έως και τις 9:00πμ σε εργάσιμη ημέρα, από Δευτέρα έως και Παρασκευή. Σε διαφορετική περίπτωση, η αποστολή θα εκτελεστεί την επόμενη εργάσιμη. Ο χρόνος παράδοσης στο ταχυδρομικό κατάστημα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως τον τόπο προορισμού, την ημέρα (της εβδομάδας) που θα τοποθετηθεί η παραγγελία, αλλά και τον τρόπο εσωτερικής διακίνησης δεμάτων των ΕΛΤΑ.

  • Πιθανοί λόγοι καθυστέρησης
    1. Προϊόντα με λανθασμένη ένδειξη διαθεσιμότητας
      Στο electrotools.gr λειτουργούμε με τον "παραδοσιακό" εμπορικό τρόπο. Έχουμε, δηλαδή, πάντα διαθέσιμο στοκ και δεν περιμένουμε να πάρουμε παραγγελίες, για να παραγγείλουμε κι εμείς με την σειρά μας τα προϊόντα και μετά να τα προωθήσουμε. Αυτό βοηθάει, αφ' ενός στην ταχύτερη δυνατή εκτέλεση των παραγγελιών σας, αφ' ετέρου δε στο να είναι όσο πιο αξιόπιστη γίνεται η ένδειξη της διαθεσιμότητας που υπάρχει σε κάθε προϊόν. Αν μάλιστα ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, απλά δεν μπορεί να τοποθετηθεί στο καλάθι αγορών, ώστε να αποφεύγονται προβλήματα και καθυστερήσεις. Παρ' όλα αυτά όμως και παρά την καθημερινή μας προσπάθεια για σωστή ενημέρωση των προϊόντων, μπορεί να τύχει -πολύ σπάνια- να έχουμε λανθασμένη ένδειξη σε κάποιο από τα προϊόντα μας και να φαίνεται διαθέσιμο ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Στην περίπτωση που θα συμβεί κάτι τέτοιο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας εξυπηρετήσουμε το ταχύτερο δυνατό και. Στην ακραία δε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν πρόκειται να είναι διαθέσιμο για μεγάλο διάστημα, θα γίνει διευθέτηση του προβλήματος μέσα στα χρονικά όρια που ορίζει ο νόμος, δηλαδή όχι αργότερα από 30 ημέρες από την ημερομηνία τοποθέτησης της παραγγελίας σας.
    2. Παραγγελία μη διαθέσιμου προϊόντος
      Στην περίπτωση που επιθυμείτε να παραγγείλετε κάποιο προϊόν, παρ' όλο που έχει ένδειξη "Μη Διαθέσιμο", θα πρέπει να μας στείλετε σχετικό e-mail αφού το σύστημα δεν επιτρέπει παραγγελίες προϊόντων εκτός στοκ. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε εάν είναι δυνατή ή όχι η παράδοση του προϊόντος και τον χρόνο παράδοσής του.
    3. Απρόβλεπτα
      Παρά την προσπάθειά μας για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εξαρτώμαστε από τρίτους για την μεταφορά των προϊόντων μας. Υπάρχει λοιπόν πάντα η πιθανότητα να καθυστερήσει η παράδοση κάποιας παραγγελίας για λόγους που δεν σχετίζονται με την εταιρεία μας, όπως για παράδειγμα απεργίες μεταφορέων ή υπηρεσιών, κλείσιμο εθνικών οδών, καιρικές συνθήκες που απαγορεύουν τον απόπλου των πλοίων και άλλα. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε ή και για να βρούμε κάποια λύση, εάν αυτό είναι δυνατό.