Στο electrotools.gr χρησιμοποιούμε cookies, με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών μας κατά την επίσκεψή σας Επιλέξτε "Αποδέχομαι", για να συνεχίσετε την περιήγησή σας με χρήση cookies, ή "Πληροφορίες" για να ενημερωθείτε σχετικά.
Διαθέσιμοι τρόποι παραλαβής προϊόντων από την electrotools
Παραλαβή από το κατάστημα
Μπορείτε να να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημα για την παραλαβή της παραγγελίας σας, γλυτώνοντας τα έξοδα αποστολής. Η εξόφληση του ποσού της παραγγελίας μπορεί να γίνει είτε μέσω ενός από τους τρόπους προ-πληρωμής που διαθέτουμε (τραπεζική κατάθεση, κάρτες) ή στο ταμείο του καταστήματος, με μετρητά ή με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Σημείωση: Καλό είναι, είτε να έχετε τοποθετήσει την παραγγελία σας μέσω της διαδικασίας του website πριν μας επισκεφτείτε, ή έστω να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας για έλεγχο στοκ και δέσμευση των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, ώστε να εξασφαλιστεί η διαθεσιμότητά τους την στιγμή της παραλαβής.
ΕΛ.ΤΑ. - Courier
Μετά από ειδική συμφωνία που έχουμε κάνει με τα ΕΛΤΑ Courier, σας παρέχουμε γρήγορη εξυπηρέτηση σε χαμηλές τιμές μεταφορικών. Κάντε κλικ στο λογότυπο των ΕΛΤΑ Courier, για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κόστος αποστολής. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται κατ' οίκον σχεδόν σε όλους τους τόπους προορισμού εντός Ελλάδας. Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις, που κάποια περιοχή θεωρείται δυσπρόσιτη και η παράδοση κατ' οίκον δεν είναι εφικτή, η παραλαβή γίνεται από το κοντινότερο ταχυδρομείο. Ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι 1 με 2 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον τόπο προορισμού και την ημέρα/ώρα που τοποθετήθηκε η παραγγελία.
Άλλοι τρόποι αποστολής
Σε περίπτωση που προτιμάτε να γίνει η αποστολή με κάποιον τρόπο άλλον από αυτούς που περιγράφονται πιο πάνω, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συνεννοηθούμε για την μεταφορά. Οι εναλλακτικοί τρόποι αποστολής μπορεί να είναι κάποια courier δικής σας επιλογής ή -σε κάποιες περιπτώσεις- αποστολή με μεταφορική εταιρεία. Και στις δύο περιπτώσεις βέβαια, η αποστολή θα γίνει με χρέωση παραλήπτη, η δε εξόφληση θα πρέπει να γίνει προκαταβολικά με τραπεζική κατάθεση ή μεταφορά και όχι με αντικαταβολή.
Γενικές πληροφορίες
Κόστος μεταφορικών Το συνολικό κόστος των μεταφορικών στις αποστολές εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:
Βάρος (πραγματικό ή ογκομετρικό) προϊόντων
Τρόπος αποστολής (επιλογή courier)
Στην "Σύνοψη παραγγελίας", δηλαδή στο τελικό στάδιο πριν την ολοκλήρωσή της, εμφανίζονται όλες οι επιλογές που έχετε για την αποστολή και την εξόφληση της παραγγελίας σας. Εκεί, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τον συνδυασμό μεταφοράς/πληρωμής που σας βολεύει καλύτερα και στη συνέχεια να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Για παραγγελίες που ξεπερνούν τα 25 κιλά σε βάρος, πραγματικό ή ογκομετρικό, το σύστημα δεν θα υπολογίσει μεταφορικά και θα σας ενημερώσει ότι πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση μαζί μας για την μεταφορά.
Τόποι προορισμού, ταχύτητα εκτέλεσης αποστολής και εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης Αποστολές εκτελούνται σε οποιονδήποτε προορισμό εντός της Ελλάδας. Από την στιγμή που θα παραδώσουμε την παραγγελία σας στον μεταφορέα που έχετε επιλέξει, ο χρόνος παραλαβής της εξαρτάται πλέον από τον μεταφορέα και όχι από εμάς. Υπάρχει η δυνατότητα να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της αποστολής και να εντοπίσετε πού βρίσκονται τα προϊόντα σας, χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο και τον κωδικό που θα παραλάβετε στο ενημερωτικό e-mail θα συνοδεύει την παραγγελία σας. Οι αποστολές μέσω ΕΛΤΑ Courier εκτελούνται αυθημερόν, εφόσον η παραγγελία έχει τοποθετηθεί σε εργάσιμη ημέρα έως και τις 14:30 από Δευτέρα έως και Παρασκευή ή έως τις 10:00πμ για το Σάββατο. Σε διαφορετική περίπτωση, η αποστολή θα εκτελεστεί την επόμενη εργάσιμη. Η παράδοση συνήθως γίνεται 1 με 2 εργάσιμες από την ημερομηνία αποστολής για χερσαίους προορισμούς και 1-3 για νησιωτικούς, ανάλογα με τον τόπο προορισμού αλλά και τις τρέχουσες συνθήκες όπως για παράδειγμα καιρικά φαινόμενα, περίοδοι μεγάλου όγκου αποστολών κλπ. Σε περιοχές που δεν υπάρχει πρακτορείο των ΕΛΤΑ Courier, οι παραδόσεις εξυπηρετούνται από το τοπικό ταχυδρομείο.
Πιθανοί λόγοι καθυστέρησης
Προϊόντα με λανθασμένη ένδειξη διαθεσιμότητας Στο electrotools.gr λειτουργούμε με τον "παραδοσιακό" εμπορικό τρόπο. Έχουμε, δηλαδή, πάντα διαθέσιμο στοκ και δεν περιμένουμε να πάρουμε παραγγελίες, για να παραγγείλουμε κι εμείς με την σειρά μας τα προϊόντα και μετά να τα προωθήσουμε. Αυτό βοηθάει, αφ' ενός στην ταχύτερη δυνατή εκτέλεση των παραγγελιών σας, αφ' ετέρου δε στο να είναι όσο πιο αξιόπιστη γίνεται η ένδειξη της διαθεσιμότητας που υπάρχει σε κάθε προϊόν. Αν μάλιστα ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, απλά δεν μπορεί να τοποθετηθεί στο καλάθι αγορών, ώστε να αποφεύγονται προβλήματα και καθυστερήσεις. Παρ' όλα αυτά όμως και παρά την καθημερινή μας προσπάθεια για σωστή ενημέρωση των προϊόντων, μπορεί να τύχει -πολύ σπάνια- να έχουμε λανθασμένη ένδειξη σε κάποιο από τα προϊόντα μας και να φαίνεται διαθέσιμο ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Στην περίπτωση που θα συμβεί κάτι τέτοιο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας εξυπηρετήσουμε το ταχύτερο δυνατό και. Στην ακραία δε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν πρόκειται να είναι διαθέσιμο για μεγάλο διάστημα, θα γίνει διευθέτηση του προβλήματος μέσα στα χρονικά όρια που ορίζει ο νόμος, δηλαδή όχι αργότερα από 30 ημέρες από την ημερομηνία τοποθέτησης της παραγγελίας σας.
Παραγγελία μη διαθέσιμου προϊόντος Στην περίπτωση που επιθυμείτε να παραγγείλετε κάποιο προϊόν, παρ' όλο που έχει ένδειξη "Μη Διαθέσιμο", θα πρέπει να μας στείλετε σχετικό e-mail αφού το σύστημα δεν επιτρέπει παραγγελίες προϊόντων εκτός στοκ. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε εάν είναι δυνατή ή όχι η παράδοση του προϊόντος και τον χρόνο παράδοσής του.
Απρόβλεπτα Παρά την προσπάθειά μας για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εξαρτώμαστε από τρίτους για την μεταφορά των προϊόντων μας. Υπάρχει λοιπόν πάντα η πιθανότητα να καθυστερήσει η παράδοση κάποιας παραγγελίας για λόγους που δεν σχετίζονται με την εταιρεία μας, όπως για παράδειγμα απεργίες μεταφορέων ή υπηρεσιών, κλείσιμο εθνικών οδών, καιρικές συνθήκες που απαγορεύουν τον απόπλου των πλοίων και άλλα. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε ή και για να βρούμε κάποια λύση, εάν αυτό είναι δυνατό.